بيانيه دانشجويي عليه اظهارات ساورز
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

بيانيه دانشجويي عليه اظهارات ساورز

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مورد اظهارات اخیر رئیس سازمان جاسوسی انگلیس و اظهارات گروه 1+5 جهت آغاز مذاکرات هسته ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر شاهد بودیم که بار دیگر یکی از دولت‌مردان روباه پیر خوی استعماری و زیاده خواهانه خود و دولت مطبوعش را آشکار کرده و با گستاخی هرچه تمام‌تر به اظهار نظری درشت گویانه در مورد برنامه هسته‌ای صلح آمیز کشورمان پرداخت.

اظهارات نسنجیده رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلستان در مورد انجام فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران در حالی که خود و سرویس مطبوعش در قتل عام و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی سابقه بسیار نامطلوبی دارند بدنه دانشجویی کشور را بر آن می دارد تا به بیان نکاتی چند در این باره بپردازد:

1: این اظهارات درشت گویانه که در طول یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است نشانگر اوج عجز و ناتوانی این کشور مستکبر و زیاده خواه و همفکرانش در عرصه بین المللی در مقابل خواست و اراده ملی ملت ایران که همانا دستیابی به رشته های گوناگون علم و دانش که یکی از بخش های آن انرژی صلح آمیز هسته ای است، می باشد.

2: این اظهارات موذیانه تنها وجهه مستکبر این دولت و دولت‌های همفکر با آن را در عرصه جهانی به خوبی برای ملت های این کشورها و ملل و دولت های آزادیخواه جهان آشکار می سازد که این کشورها نه تنها به دنبال مذاکره نمی باشند بلکه همواره از مذاکره به عنوان ابزاری جهت رسیدن به نیات شوم و پلید خود و به صورت ابزاری و تبلیغاتی استفاده می نمایند.

3: کشورهای غربی تا کنون تمام آنچه که در توان داشته اند جهت مقابله با برنامه هسته ای کشورمان به کار گرفته اند و نمونه ها عملی این اظهارات که اکنون بیان شده است از سالها قبل در زمینه های مختلف از جمله هسته ای از سوی این کشورها به کار گرفته شده و نتیجه ای برای آنان در بر نداشته است و با وجود این تلاش های مذبوحانه اکنون کشورمان در چنین جایگاهی از لحاظ علم و فناوری در سطح جهان قرار دارد.

4: اکنون که پس از انواع تحریم های گوناگون ملت ایران توانسته است تا به جایگاه های مهمی در عرصه های مختلف علم و فناوری از جمله دانش هسته ای، هوا و فضا،صنایع دریایی، صنایع دفاعی، نانو، لیزر، سلول‌های بنیادی، سد سازی و... دست یابد و به الگویی برای تمامی ملت های آزادیخواه و آزاده جهان بدل گردد شکست تحریم ها بیش از پیش بر طراحان آن آشکار گردیده است و نتیجه معکوس آن به ضرر آنان و نیات شوم و پلیدشان بدل گشته است.

5: تحریم های شورای امنیت و کشورهای مستکبر بر علیه ملت ایران نه تنها موجب کند شدن پیشرفت های ملت ایران نگردید بلکه موجبات سرعت بخشیدن به آن در زمینه های مختلف از جمله هسته ای و به‌دست آوردن توانمندی از سطح دارا بودن تنها چند سانتریفیوژ به توانایی در غنی سازی با سطوح 3،5 و 20 درصد را موجب گردید.

6: اکنون نیز پس از شکست این تحریم ها و قطعنامه های اخیر شورای امنیت و کشورهای مستکبر که بر خلاف انتظار آنان تنها موجب استواری و مستحکم تر شدن اراده ملی در ایران گردید این کشورها و دولتمردانشان می کوشند تا هرچه سریعتر مفری برای رهایی از این بن بست خودساخته پیدا نمایند،همان کشورهایی که روزی پیش شرط تعلیق غنی سازی را به عنوان پش شرط مذاکره مطرح می نمودند اکنون و با عجله ای غیر معمول بر آن شده اند که هرچه سریعتر و قبل از آشکارتر شدن افتضاح شکست تحریم ها، بدون پیش شرط به پای میز مذاکره بازگردند.

7: اکنون و پس از این اظهارات گستاخانه رییس دستگاه اطلاعاتی انگلیس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توصیه می کنیم که چنانچه با این نیات پلید به مذاکرات نگاه می کنند هرچه سریعتر آن را تغییر دهند که در غیر اینصورت باز هم نتیجه ای جز پشیمانی برای آنان نخواهد داشت.

8: از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که ضمن ادامه پافشاری بر حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف از جمله هسته ای تا زمان اعلام نظر قطعی کشورهای مذاکره کننده به سؤالات ملت ایران در زمینه های مورد بحث از جمله زرادخانه های هسته ای اسرائیل آن هم به جهت راستی آزمایی ادعاهای کشورهای غربی در زمینه پایبندی به ادعاهایشان در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای نسبت به آغاز مذاکرات اقدام ننماید که در غیر اینصورت موجبات خشم جامعه دانشجویی کشور را در برابر این کشورها و مذاکرات فراهم می آورد.

9: از وزارت خارجه درخواست می کنیم که هرچه سریع‌تر نسبت به احضار سفیر روباه پیر در کشورمان اقدام نموده و مراتب خشم و انزجار ملی ملت ایران بويژه دانشجویان انقلابی و استکبار ستیز را در برابر اظهار نظرات گستاخانه فراهم آورد.

10: اکنون و با توجه به نزدیک شدن به سال روز یوم ا.. 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی اعلام می داریم که چنانچه جاسوسخانه های کشور های مستکبر بويژه جاسوسخانه کشور روباه پیر در ایران هرچه سریعتر روند دخالت در امور داخلی کشورمان را متوقف ننمایند و یا دولتمردان این کشورها بر به کار بردن ادبیات گستاخانه و درشت گویانه اصرار ورزند دانشجویان انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا 13 آبانی دیگر را در همان قالب و یا قالب های خلاقانه دیگر و در هر روزی از ایام سال تکرار نمایند و به مستکبران اثبات نمایند که نسل های جدید جوانان دانشجوی ایرانی استوارتر از گذشته در صحنه ها حاضر بوده و آماده مقابله و جانفشانی در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی می باشد.

این یادآوری نیز به تمامی مستکبران ضروری به نظر می رسد که بهتر است قبل از دیر شدن هرچه بیشتر و از دست دادن زمان، حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف و از جمله مشارکت در اداره بهتر جهان را به رسمیت شناسند و از ایجاد هزینه های اضافه برای خود و ملت هایشان جلوگیری به عمل آورند.

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: